Blurry Lights

Nu på senaste har jag inte haft någon blogg lust över huvud taget tyvärr. 
På senaste har jag mestadels varit med mina kompisar & gymmat! Har gått så sjukt bra på gymmet det senaste så det är faktiskt riktigt roligt. Nu har ju även skolan börjat med vilket inte är lika roligt.. Men men, det är inte så jätte långt kvar tills vi tar studenten. 
Nu helt plötsligt så blir det en snöstorm i Kungsbacka, jag och Elin fick en massa idéer och springer ut men inget blir bra haha, så typiskt. Men är ledig imorgon så ska se om man kanske kan gå ut och fota lite då! 
Ska verkligen försöka ta tag i bloggen nu igen, frågan är ju om det kommer hända..
 
Canon Eos 600D - Canon EF 17-40/4.0L USM

Kommentarer
Desiré säger:

Sjukt snygg bild!

2014-01-14 | 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback