Väntan

Ligger nu i Elins säng och väntar på att hon ska komma hem, hon är nämnligen på ett kalas för sin kusin. 
Innan jag åkte hit så fick jag skjuts till Allum av pappa. Jag skulle nämnligen kolla på en klocka, tyckte den var så sjukt snygg och den satt jätte bra så jag köpte faktiskt den, fick även med en lite mobil "påse" också, påvägen ut från Allum så såg jag att det var 50% på nästan allt i en butik så jag gick in och kollade, men hittade inget på rean, däremot så hittade jag en riktigt snygg tröjja som tyvärr inte var på rean men jag köpte den ändå. 
Nu ska jag fortsätta vänta på Elin och kanske kolla lite tv eller någonting, ha det bra! 
 
Canon Eos 600D - 50mm F2.8 DG Macro, Sigma

Kommentarer
Hannah -Foto och vardag- säger:

Sjukt snygg klocka!!!♥

Svar: Tack så jätte mycket😃
Johnsonsfoto

2013-09-25 | 21:32:57
Bloggadress: http://hannahpihl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback