Snart Helg

Idag har vi inte gjort så mycket, jag & Elin var hemma idag. Jag har ju varit sjukt några dagar men gick till skolan igår ialla fall, det var inte en jätte bra idé för jag kände mig dålig hela dagen. Så därför stannade jag hemma idag med. Jag mår mycket bättre nu så det kommer förmodligen vara bra imorgon! Elin stannade hemma för hon hade ont i huvudet och så. Imorgon är vi "lediga", fick en foto uppgift som vi ska göra tills nästa vecka så det är skönt. 
Ska även vara med Jonathan & Emil imorgon så det kommer bli kul! 
På lördag ska jag till Elin, dom ska ha en kräftskiva och jag var inbjuden så det var roligt. 
En gammal bild! ny redigerad dock! 
 
Canon Eos 600D - EF-S 18-135 / 3.5-5.6

Kommentarer
Annicka säger:

Finaste Adam

2013-09-18 | 08:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback