En liten tripp

Idag har vi varit på ett riktigt härligt ställe, det var massa fina vattenfall, tropisk miljö och lite badställen här och där, jag badade inte för jag är en riktigt badkruka men Elin och hennes mamma Michaela badade. 
Jag har väldigt många bilder så jag lägger inte ut alla på en gång, resten kanske kommer senare idag eller så kommer dom imorgon! Vi får se. 
Snart ska vi äta middag, sen ska vi åka till Benidorm för att kolla på lite roliga saker och strosa runt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Canon Eos 600D - EF-S 18-135 / 3.5-5.6

Kommentarer
Helena Johnson säger:

Vad vackert och fina bilder! Hälsa benidorm där har jag jobbat och bott i 6 månader :-)

2013-09-30 | 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback