En lång dag

 
 
Igår hann vi verkligen med mycket, först var det planerat att vi snabbt skulle kolla på en jacka till Elin och ett snabbt stopp till Hollywood för att kolla på en keps, sedan vidare till Gothia towers där vi skulle ta en fika då min kompis jobbar där så jag ville se hur han jobbade, efter det skulle vi till Ikea för att köpa ben till min säng, ett nattduksbord och en sänglampa. Men det gick inte riktigt som planerat, först hittade vi inte affären där jackan var så vi gick runt hur länge som helst för att leta efter den, och ingen keps hittade jag heller, vi åt lunch på subway vilket var riktigt gott. Vi kom till göteborg klockan 15.00 ungefär och var klara med letandet klockan 16.00.. 
Efter det så åkte vi vidare till Oskar där han jobbade då för en fika vilket var riktigt trevligt, det va en jätte mysig resturang där du kan äta hyfsat enkel mat, dricka gott och äta goa desserter, stället hette west coast har jag för mig! Och efter detta besöket så åkte vi vidare till Ikea för att köpa mina saker till rummet, hittade allt förutom lampan. Sen var det ett sista besök i Kungsbacka på hemmakväll, vi skulle lämna några filmer och köpa lite godis inför kvällen. Så vi hann med rätt så mycket igår eftermiddags. 
 

Kommentarer
JENNIFER JOHANSSON - FOTO säger:

Cool bild på arkitekturen!

2013-08-18 | 20:53:17
Bloggadress: http://jenjoh.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback