Mannen bakom kameran

Tänkte berätta lite om mig själv, jag är en kille på 18 år, jag bor i Kungsbacka & Onsala. Jag har många intressen men mitt största är fotografering just nu! Tycker det är sjukt roligt att fota, jag gillar även att spela boll sporter och att vara med min flickvän Elin Turesson (klicka för att öppna hennes blogg) &  vara med mina vänner. 
Jag har alltid fotat lite då och då på fritiden men sen ville jag ta det ett steg högre så jag började på Ljud & Bild skolan i Kungsbacka där jag läser Media, ska välja inriktningen Foto så det kommer bli väldigt roligt. 
Min bror Filip har alltid fotat och är riktigt duktig på det, så han har varit min förebild. 
På denna bloggen kommer ni som sagt att se väldigt mycket av mina foton, jag kommer att försöka lägga ut alla foton som jag verkligen blir nöjd med. Hoppas ni kommer att gilla det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback