Min Fotouppgift

Här är mina tre bilder som ska beskriva mig själv, jag ska ju ha dom till fotouppgiften som vi fick förra fredagen. 
 
Bild 1: Jag heter ju Adam, så jag sökte upp vad mitt namn betydde på nätet och det betydde mörk jord eller något annat, så jag tyckte det kunde vara en rolig grejj. Det var ju lite tråkigt att bara ta kort på en liten jord hög så jag bad Elin hålla lite jord i sin hand så det blev lite roligare. Kanske inte den roligaste bilden men tyckte det var en rolig grejj ialla fall. 
 
BIld 2: På bilden är ju Elin, det ska bara beskriva att jag har en flickvän. 

Bild 3: Denna bilden ska beskriva att jag gillar och fotografera. Tyckte denna bilden var rätt så snygg så den passade in. 
 
 
Canon Eos 600D - EF-S 18-135 / 3.5-5.6 eller 50mm F2.8 DG Macro, Sigma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback